11/03/2014

Puerto Iguazu, Argentyna

Nie odpuściłam i w końcu udało mi się dotrzeć do Puerto Iguazu. Musiałam nadrobić 3000 kilometrów aby zobaczyć ten 8. cud natury. WOW, stanowczo było warto!!! Cataratas są największymi wodospadami świata. Krąży legenda, że po odwiedzeniu wodospadów jest się szczęśliwszym, nie wiem ile w tym prawdy, ale ja tam jestem mega szczęśliwa :))))
Postanowiłam zacząć zwiedzanie od najbardziej znanej Gargante del Diablo (wysokość to ponad 80 metrów i przewyższa Niagarę). Wrażenie niesamowite.
Podczas spaceru po tym cudownym parku poznałam Don`a z Australii, który sam podróżuje po Argentynie i Brazylii, a tak to już chyba zwiedził cały świat. Miła pogawędka przy wspólnym lunchu i czas ruszać w drogę po szlaku Inferior. Tutaj dla porównania ogląda się wodospady od dołu. Jest równie przepięknie. Niesamowita siła natury. 








No comments:

Post a Comment