27/11/2013

bye bye Microstrategy

Aaaaa, tak, to się dzieje naprawdę!!!
Już tylko 2 dni pracy w Microstrategy Polska. Mimo, że przede mną wspaniała podróż i wielka przygoda, poczułam lekką nostalgię. Zawsze jak coś się zaczyna, to coś się skończyć musiało... I tak właśnie kończy się moja przygoda z MSTR. Po prawie 3,5 roku pracy żegnam się i dziękuję za wspólnie spędzony czas. Dużo się działo, przeważnie za dużo, ale przynajmniej nikt na nudę narzekać nie mógł. Wspólne projekty, ulepszanie procesów, wdrażanie i kombinowanie. "Utilization" to moje drugie imię, a nazwiska konsultantów i nazwy projektów pewnie jeszcze długi czas będę potrafiła recytować bez mrugnięcia okiem.

Pare wyjazdów służbowych, imprezy oficjalne i te trochę mniej oficjalne :) oj tak, działo się. Sporo się nauczyłam, poznałam cudownych ludzi, z którymi mam nadzieję utrzymywać kontakt w przyszłości, ale życie nie trwa wiecznie i trzeba śmiało iśc naprzód realizować marzenia.

Dziękuję wszystkim za współpracę i trzymajcie za mnie kciuki :)

3 comments:

  1. Hey Kat, Im Carlos, your ex colleague from Sydney, I just found out you left MSTR! Im actually leaving too, time for a break n a bit of traveling. What made you pick Brazil, r u working there or just traveling??

    Carlos

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey Carlos, write on my email: katarzyna.deren@interia.pl
      I am doing the South America trip and Brazil is first country. I am heading south slowly down to Ushuaia in Argentina and than going north to Colombia... I got greetings from you passed by Wojtek :) take care and let me know, if you are around and write me your plans on my email. cheers

      Delete