25/11/2013

Czemu el único riesgo?

Wiele osób spytało mnie, dlaczego mój blog nosi nazwe: el único riesgo?
Jest to związanie z kampanią promocyjną Kolumbii skoncentrowaną na poprawie wizerunku o bezpieczeństwie. Twórcy kampanii podkreślali, że jedyne ryzyko jakie niesie ze sobą podróż do Kolumbii jest takie, że będziemy chcieli już tam zostać.
Kolumbia, mimo ogromnej transformacji podczas rządów Álvaro Uribe, nadal jest w niechlubnej czołówce państw o największej liczbie zabójstw i porwań.
Jednocześnie jest przepięknym, kolorowym państwem z najszczęśliwymi mieszkańcami, najpiękniejszą muzyką i przepięknymi widokami. Jest państwem, w którym ja się zakochałam i którego nie chciałam opuszczać.
Już za 2 tygodnie rozpoczynam swoją kolejną podróż, przez przepiękne rejony Ameryki Łacińskiej. Myślę, że jedynym ryzykiem jakie podejmuję podczas tej wyprawy jest właśnie to, że będę chciała tam zostać. - "el único riesgo es que te quieras quedar!!"

No comments:

Post a Comment